Danas, kada su našim kupcima dostupne moderne tehnologije pa o našim proizvodima znaju sve i prije nego uđu u prodavaonicu, kvalitetna komunikacija i stvaranje trajnih dobrih odnosa temelj su dobrih prodajnih vještina. Stoga je i fokus ovog treninga, na kojem su sudjelovali predstavnici istarskih trgovina, članica Strukovne grupe trgovine ŽK Pula, bio kako kupca pretvoriti u svog strateškog partnera, kako mu predstaviti proizvod te koje komunikacijske alate iskoristiti u konfliktnim situacijama.
Trening sam koncipirala tako da bude u manoj mjeri teorijski, a u većem postotku praktičan. Vježbali smo različite situacije u kojima se prodavači i voditelji prodajnih timova svakodnevno nalaze, razgovarali o tome kako ih najbolje riješiti, a izlaganja polaznika su snimana kamerom, tako da smo mogli analizirati retoriku i neverbalnu komunikaciju te vježbati strukturu pristupa različitim osobnostima kupaca i načina razgovora sa njima.
Osim toga, ova je dinamična i komunikativna grupa polaznika bilo izrazito interaktivna, tako da je razmjena iskustava među njima dodatno obogatila trening. 🙂
Hvala Sanji Bubonjić iz Strukovne grupe trgovine ŽK Pula na odličnoj organizaciji treninga.
Kako je bilo na treningu možete vidjeti i na fotografijama.